WELC0ME~ thanks for visiting,DON'T JUDGE A BLOG BY ITS TITTLE :)



Thursday, January 7, 2016

Hi 2016 !

Assalammualaikum


Dah terlambat ke aku nak update pasal ni ? Hah peduli apa aku. Hi 2016 !
Bersyukurlah kita masih diizinkan bernafas lagi. Macam cepat sangat masa berlalu. Pejam celik pejam celik tuptup dah 2016. 

Bagi aku 2015 ialah tahun yang sangat mencabar tahap gila bapak. Memacam benda baru aku buat and banyak pengalaman yang aku dapat. Tak terkira rasanya benda yang jadi tahun 2015 ni. Pape pun  alhamdulillah it ended up great.

Permulaan 2016 dengan otot tangan aku koyak sebab angkat barang berat sangat time masuk bilik sem ni. But this is Fyza laa, come on, I'm okay so don't worry. Subject tahun ni nampak tough so I need to be tougher right ? Hahaha Tengok tengok tak sampai berapa minit japgi mental koyak.

Okay, azam tahun baru aku nak jadi lebih ikhlas in whatever I'm doing. Tak kira time layan patient or time dengan diri sendiri. Aku nak jadi lebih ikhlas. Because I think it gets lesser lately. And lagi satu aku nak capai at least 5 benda dalam bucket list aku. Mintak mintak lah tercapai azam tahun ni.

Azam 2015 ? Awal awal lagi dah tersungkur. LOL

IKHLAS DARI HATI KE KEYBOARD

No comments:

Post a Comment