WELC0ME~ thanks for visiting,DON'T JUDGE A BLOG BY ITS TITTLE :)



Tuesday, August 9, 2016

Sampah

Assalammualaikum

Aku ni hidup baru nak cecah 20 tahun, tapi tah kenapa banyak sangat moment-moment yang buat aku rasa macam sampah.

Mostly, orang yang rapat dengan aku, tinggalkan aku. Pada mereka aku just an option. They take out the junk when they've got something new kan. 

Am I that easy to replace?

Am I not even worth their time?

Satu lagi yang aku pelik, dah buat aku rasa macam sampah then bila aku dah lupa semuanya, they come back begging for forgiveness.

Perlu ke kau buat aku rasa perasaan "sampah" tu kali kedua?

Kau kata dulu kau buta, so boleh tak kalau aku nak butakan mata aku sekarang?
Jawab lah!

Aku taknak ungkit what I've sacrifice for you, sebab tu semua benda yang memang aku dah taknak ingat. Tapi kenapa mereka mengheret-heret aku kembali ke situ setelah penat bertahun aku lari dari semua tu.

And the worst is.. they makes me afraid to get close to anyone.


Your worst enemy is right beside you. Knows all your secrets, ready to stab.

IKHLAS DARI HATI KE KEYBOARD

No comments:

Post a Comment