WELC0ME~ thanks for visiting,DON'T JUDGE A BLOG BY ITS TITTLE :)



Wednesday, October 19, 2016

LOVE ?

Assalammualaikum

L. O. V. E. Love ? How do you pronounce it ? How it feel to be in love or to be loved by someone ? How do you know if it's real ?

Aku tak tau. I'm completely stupid in this thing.

Tbh, aku dulu bukan tak pernah bercinta, but instead aku terlalu puas bercinta sampai at a certain point it doesn't seem needed anymore. Like, seronok ke kebahagiaan yang sementara ? Seronok ke disayangi hanya pada dasar mata ? Seronok ke dicurangi berulangkali oleh manusia yang kau percaya ? Seronok ke jadi bodoh mempertahankan sesuatu yang memang diluar kawalan manusia ?

Love ? I know it is there but not for me. Even if it is for me, it won't last long. Aku ni seorang yang terlalu banyak flaws untuk seseorang manusia mencintai aku. Terlalu banyak sampai aku sendiri tak mahu hidup bersama aku.

Aku hidup dengan ideologi begini dah hampir 4 tahun dan aku tak tau sampai bila. Aku tak menyalahkan sesiapa sebab aku percaya semua yang datang membawa pengajaran yang kita tak dapat belajar daripada buku.

"Awak ego."
"Saya tau."
"Ubahlah."
"Tapi ego saya yang buat saya selamat selama ni"


Tak salah kan jadi overprotective terhadap diri sendiri ?

Yes, I am a risk taker, but sorry I can't take the risk of falling for the wrong person again.

IKHLAS DARI HATI KE KEYBOARD

No comments:

Post a Comment