WELC0ME~ thanks for visiting,DON'T JUDGE A BLOG BY ITS TITTLE :)



Wednesday, January 21, 2015

Januari 2015

Assalammualaikum

HEY HI HOII
Entry kali ni nak cerita sikit pasal bulan Januari 2015 yang dah nak habis ni. Mungkin cerita yang agak membosankan, jadi untuk baca atau tak itu pilihan anda. Ecehh macam pengacara pulak. Tak pernah terdetik nak jadi pengacara pun dengan mulut yang asik nak pelat je ni. Haha.

Apa ada tentang Januari ? Januari bulan pertama untuk tahun baru. Bulan dimana biasanya kita perbaharui azam tahunan kita. Tapi malangnya azam aku tu awal-awal dah K.O. HAHAHAHA k. Sebab apa ? Sebab mulut. Mulut siapa ? Mulut awak la. HA HA HA.

Januari ni aku mulakan dengan final exam untuk first sem ni. Time tu kucar-kacir hidup. Masa makan tah kemana, masa tidur tah kemana. Ke Lautan Hindi mungkin. Result tak keluar lagi dan aku harap result tak keluar sampai bebila. Hahaha.

Time final tu, niat cuti nak enjoy memang membara-bara umpama obor api Olimpik. Tapi time habis je exam tu, perghh kau dugaan diaaaaa, perghhhhh ! Membahang sampai sekarang. HAHA. Suka awak laa nak fitnah apa, dosa kat awak jugak. Suka awak laa nak tikam belakang saya berapa kali, sakit kat awak jugak. HAHA. Yes, aku masih sarcastic macam dulu. Khas buat yang bermuka suci tu. 

But, aku kuat. Kalau tak kuat pun, aku kena percaya aku kuat. Sebab apa ? Sebab aku takde pilihan lain. Aku bukan jenis nak talam dua muka ke apa semua ni. Aku kalau aku buat salah memang aku sendiri cari kau mintak maaf tapi untuk kes ni NO NO NO I did nothing wrong !


Mereka ni antara manusia-manusia yang memberi kekuatan

Aku faham manusia ni tak perfect. Kita manusia biasa je. Semua orang buat silap. Mulut selalu terlepas cakap. Tapi ada beberapa benda aku nak tanya korang, "Kau tak reti mintak maaf ke ?", "Kau tak rasa menyesal ke ?", "Sepanjang beberapa tahun kita kawan ni, kau memang sikit pun tak sayang aku sebagai kawan ke ?"

Dan beberapa benda aku nak tanya diri aku sendiri, "Kau boleh ke tahan sabar kau bila tengok muka diorang ?", "Kau masih nak percaya diorang ke ?", "If benda ni settle, kita still kita yang dulu ke ?".

Soalan-soalan yang tiada jawapan.

IKHLAS DARI HATI KE KEYBOARD

No comments:

Post a Comment